Etykiety dla branży odzieżowej

  • W przypadku etykiet lub przywieszek mających funkcję nie tylko informacyjną,  ale również wizerunkową, najlepiej zdecydować się na dwustronny zadruk techniką UV (do 6 kolorów). Przywieszki takie mogą być również dodatkowo zadrukowane metodą termiczną lub termotransferową. Ten rodzaj etykiet idealnie nadaje się do nadruku informacji handlowych, instrukcji konserwacji odzieży itp.
  • Do etykiet stosowanych bezpośrednio na odzieży (np. etykiety cenowe lub tzw. „rozmiarówki”) należy skorzystać z materiałów ze specjalnym klejem nie powodującym zniszczeń na ubraniach.

Polecane produkty:

  • karton termiczny o gramaturach 80 g/m2, 170 g/m2 w wersji top lub standard
  • karton termotransferowy o gramaturach 150 g/m2, 170 g/m2, 220 g/m2 w wersji błyszczącej
  • etykiety polietylenowe, transparentne lub białe ze specjalnym klejem do bezpośredniego kontaktu z odzieżą
  • etykiety cenowe
Zamów wycenę